Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Kasım 2010 Salı

Fortune Teller

Fala inanmam falsız da kalmam diyenlerdenseniz, tam da anlatacaklarım size göre:)
Aslında hepimiz demiyor muyuz aynı şeyi, -farkettiniz değil mi-, hiç falcılardan çıkmayanımızda, ara sıra gidenimizde,hepimizin bahanesi hazır. rahatlıyorum işte birnevi terapi,(Nasıl yalan:))
Biz kızlar mutsuzken, biri iyi bişi söleck umuduyla falcıların kapısına dayanırız. Bana hiçbir zaman iyi bşey sölemi yaneyse, eğer onların dedikleri olsaydı şu an iki kez boşanmış üç çocuk sahibi yaşlı mutsuz bir duldum:)
[Image]Biz de bugün  3 kafadar 2'si mutsuz 1'i mutlu-hangimiz mutlu onu sölemicem-bira,patates keyfinden sora İ.'nin "ben bir falcı tanyorum süper bakıyor, herşeyi bilior hatta sevgilimin isminin içindeki harfleri bile bildi"-bu arada iki "e" var demiş ama iki "i "çıkmış, bu bile bizim için mükemmel tahmin değil mi?:)-demesinden sora yola koyulduk. Orta kahveler içildi, hemen arkasından S. isimli muhterem falcımız srayla üçümüzü içeri aldı. İ. ve N.(sevgili biricik dostlarım) ne der bilmiyorum, ama S.'nin dedikleri çıkarsa sevgili okuyucular, yazarınız  Mart ayında evli,mutlu, çocuklu:)
O zaman napıyoruz fallara inanmayıp, şu geleceği görme arzusunda sıyrılııp, hayatımızı dilediğimiz gibi yaşayıp,bir sene sonra neler konuşacağız bu blogdan takip edioruz:)
Bu arada bildiğiniz iyi bir falcı var mı?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder