Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Kasım 2010 Salı

Insomnia, welcome to my world...

Yine başladık. Haydi hayırlısı.Senenein ilk uyku sorunsalıyla karşı karşıyayım.
Bayram tatili sonrası ilk iş gününe 2 saatlik uykuyla teşrif ettim, bugün ise hala ayaktayım.
Ve saat şu an TSİ 02:55.
"WHAT THE HELL IS GOING ON?" demek istiyorum.
Uzun zamandır ilk kez bu durumla karşı karşıyayım, çünkü beni tanıyanlar bilirki, kafamı koyduğum yerde ister gündüz ister gece, ister mutfak ister banyo yer mekan saat gözetmeksizin her ortamda uyuyabilirim. Yeterki uykum geldi diye kendimi telkin edebileyim. Hatta arkadaşım N. çoğu kez kendi kendine konuşurken kendini yakaladığın söyledi, çünkü o birşey anlatırken ben çoktan uyumuşum...
Ama işte bu ara yetenek metenek kalmadı. Fena şekilde halsizim ama uyuyamıyorum. Yatakta saniyede ortalama kaç kere dönüyorum söylemiyorum bile. Uzman görüşler derki-burda uzman kim şu saniye onu da bilmiyorum- ya çok mutluyken yada çok mutsuzken insan uyuyamazmış. Ben iki ruh halinde de değilim ya... Neyse ben yine yastıkla boğuşmaya devam deceğim. Var mı önerisi olan???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder