Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Kasım 2010 Pazartesi

hoşgeldim:)

15 Kasım 2010. 9 günlük tatilin 3. günü. wohooooo falan demem gerekiyor. ama demicem. Çünkü holiday is sucks. özellikle evde oturup arkadaşlarının y.dışı tatil maceralarını facebooktan takip etmek zorunda kalıyorsan. Neyse neye niyet nee kısmet, blog açma fikrimi hayata geçiriyorum. yeap her kim okuyor veya takip ediyosa ki, -zannetmiyorum şu an takip edildiğimi- blogum aslında herşeyle ilgili. kısacası benle ilgili hayatımla ilgili. İzlediklerim yaşadkılarım yediklerim gezdiklerim gördüklerim kısacası herşeyi paylaşcam sizlerle.
Hemen ilk tavsiyemi paylaşacağım sizlerle. Eğer bayram günü İstanbul'daysanız!!! Naçizane tavsiyeler,. Here it comes:))))
First of all ; Sabah kalkın doğru Rhisarına kahvatlıya, Kale-Nar-Sade Kahve-tavsiye edeceğim mekanlardan,
Arkasaından Bebek Nero'da sade Türk kahvesi keyfi.
Hemen ardından bu da öğlden sonraya denk geliyor, İstinye Park movie keyfi. NY'da Beş Minare izlendimi bilmiyorum ama sanki gidilesi bir film.En azından emeğe saygı.
Sorasında ben derimki bir Beyoğlu turu yapılsın, akşam yemeğinde doğru Asmalı'da Sofyalı'ya oturulup mezeler yensin.
Ben iki kadeh rakıdan sonra muhtemeen iptal olup eve dönmek isteyeceğim ama siz gece kuşlarına tavsiyem, Otto'da belki bişiler içilip 11:11'e geçilir ya da Türkçe müzik fanıysanız Piyasa yada Eeelence 'ye gidileblir.

Evettttt tavsiyeler bu kadar, sizce ben bunların herhangi birini yapabilcek miyim? Hayır ben şu an sadece koltuğa uzanıp How I Mother yada Friends sezonlarını 20. kez izleyip sürekli yemek yicem. Depresyonda mıyım sanırım evet... ama olsun luv myself, eminim çok yakında siz de çok sevip maceralarımı okumak için her gün bloğumu okuyacaksınız.Her zaman bu kadar sıkıcı değilim emin olun, dedim ya baştan holiday is sucks.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder