Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Kasım 2010 Pazartesi

ha bu arada...

Bu bayramda evde oturuyorum ama Mayıs ayına hain planlarım var. Bir haftalık yıllık iznimi şöyle kullanacağım, Madrid Barcelana ve sorasında  Lizbon. Süper planlarım var. Bunların hepsini bir dargın bir barışık sevgilim G. ile yapacağız.
Şimdi biraz ondan bahsedeceğim. G  mühendis, evet doğru tahmn. eminim şu an birçoğunuzun aklından-özellikle hayatının bir döneminde mühendis bir sevgilisi olan yada herhangi bir yakınlık derecesi bulunan kızlar-mühendisten sevgili mi olur cümlesini duyar gibiyim. Kızlar sıkı durun bal gibi de olur. Biraz özveri biraz sosyallik bal gibi de oluyor.
6 senelik ilişkimiz boyunca az aşama kaydetmedik. Önce yavaş yavaş sosyalleştik, düşününki sevgilimin hiç kız arkadaşı yoktu, tek sahip olduğu birkaç mühendis asosyal arkadaş:) Umarım okumaz bunları:) sora konuşmayı,sora sevmeyi(bu biraz abartılı oldu, mühendis de insan) her neyse 6 sene ciddi efor sarfettim. Gel gelelim bizimki gözünü açtı ve boom boomm.......
YÜZ ELLİ KEZ aldatıldım desem:) Üzüldünüz benim adıma tahmin ediyorum. Şimdi ise o Belçika'da çalışmaya gitti. ben yorgan altından bloguma bişiler yazmaya çalışıyorum.
Durum daha milyon tane maceram var G. ile ilgili. Hepsini konuşcaz. önce şu blogu çözmeye çalışayım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder